WIJKBEHEERDERS / WIJKWERKERS

Deurne kent wijkbeheerders, een initiatief van de Gemeente Deurne in samenwerking met Woningbouwvereniging Bergopwaarts@BOW. De directe aansturing is ondergebracht bij Stichting LEV Deurne.

Wat doet een wijkbeheerder?

Een wijkbeheerder werkt als tussenpersoon tussen wijkbewoners, instellingen, organisaties, de gemeente Deurne en woningbouwvereniging Bergopwaarts. Om te zorgen voor een veilige en prettige leefomgeving. Hij houdt de situatie in de gaten en hij meldt eventuele wensen van bewoners of knelpunten in de wijk. De Wijkbeheerders zijn ook inzet baar voor de kerkdorpen die vallen onder de Gemeente Deurne.
Denk hierbij aan het in stand houden van de kwaliteit van de openbare ruimte zoals bijvoorbeeld beplanting, straten, pleinen, speeltuinen, drempels, wegversmallingen en bankjes.
Problemen probeert hij zoveel mogelijk in samenwerking met bewoners op te lossen. En als het nodig is, spreekt hij mensen aan op hun gedrag. De wijkbeheerder kan natuurlijk niet alleen zorgen voor een gezellige en leefbare wijk. Daar heeft hij uw hulp bij nodig.

Heeft u vragen, opmerkingen of ideeën over de openbare ruimte, veiligheid en leefbaarheid in uw wijk?

Hieronder staan de contactgegevens vermeld.

Daarnaast houdt de wijkwerker elke donderdagmiddag spreekuur in het wijkgebouw van 14.00 tot 16.00 uur.

Beheerder Margiet Eickes | Wijkwerker Koolhof en Deurne-West

Tel: 0493-352500 of 06-81531602 | Email: margiet.eickes@levgroep.nl