Stichting Kinderspel Houtenhoek

Stichting Kinderspel Houtenhoek organiseert bijna maandelijks een activiteit voor basisschoolkinderen die wonen of naar school gaan in Deurne west. Meestal zijn de activiteiten voor de groepen 0,1 en 2, maar een aantal activiteiten zijn ook voor kinderen uit andere groepen van de basisschool. Het is leuk om te zien hoe kinderen uit onze wijk plezier met elkaar beleven op zo'n woensdagmiddag.

De werkgroep van Stichting Kinderspel Houtenhoek bestaat uit ouders van leerlingen van groep 0, 1 en 2. Wij werken vanuit het wijkgebouw D`n Houtenhoek aan de Haydnstraat 30, waar nagenoeg alle activiteiten plaatsvinden.
Wij melden onze activiteiten in de nieuwsbrieven van de scholen in Deurne west, waarna kinderen zich vooraf moeten aanmelden via het emailadres: kinderspeldeurne@hotmail.com

De activiteiten voor het nieuwe schooljaar:

(deze volgen nog)

Wij vinden het heel fijn om u en uw kinderen te mogen verwelkomen bij Stichting Kinderspel Houtenhoek!

Bij vragen kunt u altijd contact met ons opnemen:

Marieke van Mierlo         tel: 0493-843283
Linda van Seccelen        tel: 0493-322843

Tot ziens bij Stichting Kinderspel Houtenhoek!